w dniach 22-29.06.25 z powodu przenosin do Mausza biuro nieczynne
OSTRÓW MAUSZ 2025
Poniżej tabelek z odjazdami znajdują się ważne informacje odnośnie obozu tak zwany NIEZBĘDNIK OBOZOWICZA
Uwaga !!!
– uczestnicy wsiadają w miejscowości , która jest na umowie.
Jeżeli autobus nie przyjedzie na czas prosimy o wyrozumiałość prawdopodobnie czeka na jakieś dziecko w innym mieście, albo jest w korku.
Turnus I 29.06 – 12.07.2025
Miasto | Ulica | Miejsce | Wyjazd Niedziela 29.06 godzina | Powrót Sobota 12.07 ok. godziny |
Wrocław | ul. Paprotna 12 | MEBLE AGATA | 9.30 | 18.3o-19.3o |
Legnica | Dworcowa 5 | dworzec PKS k. Biedronki | 8.oo | 18.3o-20.3o |
Lubin | ul. Jana Pawła II | Selgros | 9.oo | 18.3o-20.oo |
Polkowice | ul. Kopalniana 2 | Parking przed zajazdem ADRIA I | 9.3o | 18.oo-19.3o |
Głogów | ul. Piłsudskiego 15 | koło LEROY MERLIN | 10.oo | 17.3o-19.oo |
Turnus II 13.07 – 26.07.2025
Miasto | Ulica | Miejsce | Wyjazd Niedziela 13.07 godzina | Powrót Sobota 26.07 ok. godziny |
Wrocław | ul. Paprotna 12 | MEBLE AGATA | 9.30 | 18.3o-19.3o |
Legnica | ul. Dworcowa 5 | Dworzec PKP koło Biedronki | 8.oo | 19.3o-20.3o |
Lubin | ul. Jana Pawła II | Selgros | 9.oo | 18.3o-20.oo |
Polkowice | ul. Kopalniana 2 | Parking przed zajazdem ADRIA I | 9.3o | 18.oo-19.3o |
Głogów | ul. Piłsudskiego 15 | koło LEROY MERLIN | 10.oo | 17.3o-19.oo |
Turnus III 27.07 – 09.08.2025
Miasto | Ulica | Miejsce | Wyjazd Niedziela 27.07 godzina | Powrót Sobota 09.08 ok. godziny |
Wrocław | ul. Paprotna 12 | MEBLE AGATA | 7.30 | 18.oo-19.3o |
Legnica | ul. Dworcowa 5 | Dworzec PKP koło Biedronki | 8.3o | 19.3o-20.3o |
Lubin | ul. Jana Pawła II | Selgros | 9.oo | 18.oo-20.oo |
Polkowice | ul. Kopalniana 2 | Parking przed zajazdem ADRIA I | 9.3o | 18.oo-19.3o |
Głogów | ul. Piłsudskiego 15 | koło LEROY MERLIN | 10.oo | 17.3o-19.oo |
Turnus IV 10.08 – 23.08.2025
Miasto | Ulica | Miejsce | Wyjazd Niedziela 10.08 godzina | Powrót Sobota 23.08 ok. godziny |
Wrocław | Paprotna 12 | MEBLE AGATA | 9.3o | 18.3o-19.3o |
Legnica | ul. Dworcowa | Dworzec PKP koło Biedronki | 8.oo | 19.3o-20.3o |
Lubin | ul. Jana Pawła II | Selgros | 9.oo | 18.3o-20.oo |
Polkowice | ul. Kopalniana 2 | Parking przed zajazdem ADRIA I | 9.3o | 18.oo-19.3o |
Głogów | ul. Piłsudskiego 15 | koło LEROY MERLIN | 10.oo | 17.3o-19.oo |
ODJAZDY DLA WARSZAWY 1 TURNUS – zapisani u p. Noconia
Zbiórka w dniu 29.06.2025 o godz. 9.15 na peronie 4 Warszawa Centralna PKP- odjazd godz. 9.30 peron 4 tor 6 do Wrześni – peron może ulec zmianie. We Wrześni przesiadka na autobus do Ostrowa Mausz
Powrót – do Warszawy o godz. 18.30 PKP WARSZAWA CENTRALNA
Kierownik wyjazdu p. Mariusz Nocoń tel. 607 397 787
W przypadku zmiany peronów lub innych zmian będziemy się kontaktować.
Wszystkie osoby , które zgłosiły dojazd indywidualny proszone są o przyjazd na ośrodek w dniu rozpoczęcia turnusu (niedziela) między godz. 17.oo-18.oo oraz odbiór dzieci w dniu zakończenia turnusu (sobota) między godz. 9.00-10.oo
Bardzo prosimy o dostosowanie się do tych godzin , gdyż w innych godzinach poza tymi wyznaczonymi nie będzie nikogo na ośrodku.
Przewidziany przyjazd autobusów na ośrodek w dniu rozpoczęcia turnusu ok. 17.oo-18.oo, natomiast wyjazd z obozu w dniu zakończenia turnusu ok. godz. 10.oo
Informacja dotyczy wszystkich turnusów.
NIEZBĘDNIK OBOZOWICZA
PORADNIK PRZEDWYJAZDOWY OSTRÓW MAUSZ 2025
INFORMACJE ZWIĄZANE Z ODJAZDEM:
● CHOROBA LOKOMOCYJNA: jeżeli dziecko cierpi na chorobę lokomocyjną, prosimy,aby zażyło odpowiedni lek przed wyjazdem. Prosimy również o spakowanie do podręcznego plecaka dodatkowej koszulki na zmianę.
● BAGAŻ: prosimy podpisać każdy bagaż (imieniem i nazwiskiem dziecka). Podpis powinien być dobrze widoczny . Prosimy, żeby bagaż nie był rozmiaru XXL.
● LEKI: zostaną zebrane na ośrodku przez pielęgniarkę lub przez wychowawcę. Prosimy o przygotowanie
podpisanej torebki z lekarstwami i podpisanie każdego lekarstwa imieniem i nazwiskiem dziecka. Do lekarstw prosimy dołączyć odpowiednie zaświadczenia o dawkowaniu. Ze względu bezpieczeństwa dzieci na obozie nie mogą same przyjmować żadnych lekarstw.
W przypadku leków wydawanych na receptę konieczne jest zaświadczenie o dawkowaniu danego leku wydane przez lekarza. Jeśli chodzi o lekarstwa wydawane bez recepty, konieczne jest zaświadczenie o dawkowaniu danego leku wypisane przez rodzica. Jeżeli dziecko potrzebuje leku przeciwko chorobie lokomocyjnej, prosimy przekazać zapas na wszelkie wyjazdy i wycieczki wraz ze stosownym zaświadczeniem wypisanym przez rodzica. Lekarstwa będą wydawane wyłącznie przez pielęgniarkę.
Uprzejmie informujemy, że pani pielęgniarka nie może podać żadnych leków dzieciom, jeśli nie otrzyma pisemnej informacji na ten temat od rodziców (w przypadku leków bez recepty) lub od lekarza (w przypadku leków wydawanych na receptę). Dotyczy to także leków przeciwbólowych. Jeśli dziecko miewa
problemy z bólem głowy, prosimy o włożenie do torebki z lekarstwami stosownych środków wraz ze wskazaniami dotyczącymi dawkowania.
Prosimy także, aby lekarstwa były przekazane w oryginalnych opakowaniach z dołączoną do nich ulotką. Pani pielęgniarka nie będzie mogła podać leku, który będzie przekazany w jakimkolwiek opakowaniu zastępczym.
W przypadku lekarstw, które należy przechowywać w lodówce, prosimy, aby były odpowiednio zabezpieczone w termicznym opakowaniu.
Prosimy nie dawać dzieciom na czas wypoczynku suplementów diety, jeżeli nie jest to niezbędne dla zachowania ich zdrowia.
Dzieci które będą wykazywały oznaki choroby, a nie będzie potrzebna hospitalizacja, zostaną odizolowane na terenie ośrodka, a rodzice będą poproszeni o odbiór dziecka z ośrodka w ciągu 12h.
● KIESZONKOWE: (sugerowana kwota ok 300 pln) można oddać wychowawcy do depozytu na miejscu na ośrodku. Prosimy o włożenie pieniędzy do podpisanych imieniem i nazwiskiem kopert. Na kopercie powinna pojawić się informacja o kwocie oraz ewentualnym limicie dziennym. Prosimy, aby do koperty nie wkładać pojedynczego banknotu. Wskazane jest wcześniejsze rozmienienie sumy na banknoty po 10 zł.
Warto dać dziecku także drobne pieniądze na drogę do autokaru.
● PLECAK PODRĘCZNY: prosimy, aby dzieci miały ze sobą dodatkowy mały plecak, w którym znajdzie się: picie (niegazowane) i jedzenie na drogę, portfelik, chusteczki higieniczne.
LISTA RZECZY:
– odzież sportowa (dresy, spodenki, spodnie, koszulki)
– obuwie- 2 pary (w tym przynajmniej jedna para butów sportowych)
– ciepła kurtka przeciwdeszczowa z kapturem
– czapeczka z daszkiem
– klapki, strój kąpielowy
– buty z gumową podeszwą typu tenisówki (do windsurfingu) – zalecane
– ciepła odzież (polar, sweter, bluza z kapturem)
– bielizna osobista
– ręcznik 2x, przybory toaletowe
– mały plecaczek na wycieczki
– bidon na picie
– latarka
– krem do opalania, krem na komary
-suszarka do włosów jeśli jest taka potrzeba.
W przypadku najmłodszych uczestników zalecane jest oznakowanie ubrania (np. tasiemką, podpisem na metce).
Można zabrać:
– gry planszowe lub karciane
Do bagażu warto dołączyć listę rzeczy, które dziecko ze sobą zabrało. Będzie to pomocne
podczas pakowania przed powrotem, w szczególności w przypadku najmłodszych uczestników.
Prosimy, aby dziecko uczestniczyło w pakowaniu swojej walizki na wyjazd.
Wszystkie dzieci zostawiają w domu przenośne konsole do gier – PSP itp.:)
BEZPIECZEŃSTWO:
● Państwa dzieci zostaną ubezpieczone od NNW.
● Kadra obozu sprawuje całodobową opiekę nad dziećmi.
● Nasz wyjazd zostanie zgłoszony do kuratorium oraz pobliskich ośrodków zdrowia.
● Zasady kąpieli w jeziorze, dzieci będą wchodzić do jeziora tylko i wyłącznie pod opieką wychowawcy oraz ratownika.
Mamy nadzieję na udany, bezpieczny, aktywny wypoczynek, pełen atrakcyjnych wrażeń. Zależy nam na atmosferze wzajemnego zrozumienia, wyrozumiałości. Nie wolno jednak zapominać, że podstawą bezpieczeństwa jest przestrzeganie ustalonych reguł. Prosimy, aby Państwo uświadomili dzieci, że podczas wyjazdu wychowawcy zastępują im rodziców i już od momentu zbiórki należy stosować się do ich poleceń.
Dzieci powinny pamiętać, że pod żadnym pozorem nie wolno oddalać się od grupy.
ZASADY HIGIENY:
Bardzo prosimy o uczulenie dzieci na kwestię związaną z higieną osobistą. Z doświadczenia wiemy, że dzieci lubią na czas wyjazdu odpuszczać sobie mycie na zasadzie „wakacyjnego luzu”, co oczywiście nie jest przyjemne dla innych uczestników i może stanowić zagrożenie dla zdrowia.
Uwaga: żaden z wychowawców nie może pomagać dziecku w myciu. Wyjątek można zrobić tylko i wyłącznie dla dziewczynek z długimi włosami, z których umyciem mogą sobie same nie radzić. Tylko w tym wypadku wychowawczyni może pomóc dziecku, pod warunkiem jednak, że dziecko będzie podczas mycia głowy ubrane (na przykład w kostium kąpielowy).
ODWIEDZINY:
Podczas obozu nie przewidujemy odwiedzin Rodziców. Z doświadczeń wiemy,że po wizycie rodziców dzieci zaczynają bardzo tęsknić i wybijają się z rytmu obozowego. Na wyjazd można dać dziecku fotografię rodziców, dziadków, rodzeństwa może też się sprawdzić przytulanka☺.
TELEFONY:
Uwaga organizator nie odpowiada za zgubienie zniszczenie rzeczy i przedmiotów wartościowych przywiezionych na obóz. Jednocześnie zwraca się z prośbą o nie zabieranie na obóz urządzeń multimedialnych (laptopy, tablety, smartfony , itp.) . Posiadanie telefonu komórkowego nie jest zabronione jednak używanie tego telefonu może być przez organizatora ograniczona. Jest to spowodowane troską o zdrowie ( sen) i bezpieczeństwo (zajęcia sportowo rekreacyjne) dzieci na obozie. Kontakt z dzieckiem jest zawsze możliwy na numer telefonu kierownika (p. Marek). Dzieciom do lat 13 telefony komórkowe będą zabierane i wydawane w ustalonych godzinach.
KONTAKT Z RODZICAMI:
W przypadku wypadków medycznych, zachowania dzieci niezgodnego z regulaminem – będziemy się z Państwem niezwłocznie kontaktować.
URODZINY:
Jeżeli dziecko ma urodziny w trakcie obozu to polecamy, aby w sekrecie przed nim, przed autokarem przekazać podpisaną paczkę z listem oraz słodyczami dla całej grupy. My na pewno zaśpiewamy „Sto lat” i przekażemy słodki prezent od nas.
WCZEŚNIEJSZY WYJAZD Z OBOZU BĄDŹ DOWIEZIENIE:
Jeśli planują Państwo wcześniej odebrać/dowieźć dziecko osobiście, prosimy o wcześniejsze zgłoszenie do nas takiej informacji. Dzieci można odebrać po uprzednim podpisaniu oświadczenia o przekazaniu odpowiedzialności za dziecko wyznaczonym osobom.
Drodzy rodzice będziemy się starali aby wypoczynek Waszych dzieci był bezpieczny i jak najlepszy . Ale jednocześnie prosimy o wyrozumiałość jeżeli przytrafią się nam drobne potknięcia nie będą one wynikały zaniedbania, ale tylko z tego iż jesteśmy tylko ludźmi. Dlatego też prosimy Was rodzice abyście dali nam jak najszybciej znać jeżeli coś dzieje się Waszemu dziecku , a my tego nie widzimy. Wczesna i szybka nasza wspólna relacja to gwarancja , że dziecko będzie szczęśliwe, a ewentualny problem zażegnany .
Marek Bisaga AKTIVA s.c – tel. 604 711 248
Uwaga nie zabierany i nie wkładamy do autokarów zgrzewek wody mineralnej lub zgrzewek napoi . Dzieci będą miały stały dostęp do wody z sokiem i wody bez soku (od 9.oo-19.oo). Na ośrodku jest także sklepik z artykułami pierwszej potrzeby ratującymi życie obozowicza : lody, cola , chipsy, batony , woda mineralna itp. (oczywiście będziemy ilości zakupione przez dzieci kontrolować ).
Jeżeli dziecko na obozie ma mięć zastosowaną dietę typu wegetariańską, bezglutenową itp. prosimy o kontakt z kierownikiem obozu w celu dodatkowej opłaty za ta dietę.
Biuro AKTIVY wdn. 23.06.-03.09.2025r zostaje przeniesione do OstrowaMausz.
Dane organizatora: Adres ośrodka:
„AKTIVA” S.C. O.W. „MAUSZ”
Sport-Turystyka-Rekreacja Ostrów – Mausz 12
Ul. Parandowskiego 25 83-320 Sulęczyno
54-622 Wrocław tel. 58 684 40 09
e-mail: aktiva@wp.pl www.aktiva.wroclaw.pl
tel. Aktiva : Biuro 666 870 112 , , Marek 604711 248